maandag 14 oktober 2013

Misses Needle

Ik ontdekte dit weekend een nieuw winkeltje.
Het schoonzusje van mijn goede vriendin, startte midden augustus met een stoffenwinkeltje in hartje Turnhout. 
Hun opzet? Een gezellig winkeltje waar je terecht kan voor een breed gamma aan kwaliteitsvolle stofjes en waar je tegelijkertijd ook fournituren en patroontjes vindt, workshops kan volgen en zelfs naaimachines per uur kan huren.
Ik was bij het binnenkomen in ieder geval meteen verkocht! En ja, het stoffenspektakel in de Grenslandhallen was nog maar enkele dagen geleden, maar ja ik kon het tóch niet laten om ook hier nog enkele leuke stofjes op de kop te tikken :)
Ook een FANTASTISCH mooie clutchbeugel werd de mijne. Ik kan bijna niet wachten om er aan te beginnen.


In ieder geval, mochten jullie in de toekomst eens in Turnhout gaan winkelen, vergeet dan zéker niet een bezoekje te brengen aan Misses Needle in de Patersstraat.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten