donderdag 30 mei 2013

Sorry

Vergeef het me maar een beetje!

Mijn blog is nog maar een weekje oud en ik ben dus nog wat op zoek. Ik vond al hoe ik bovenaan tabbladen kon toevoegen. Ideaal, omdat ik een tabblad 'tutorials' wel zag zitten. Zelf iets ontwerpen is immers minstens zo leuk als het achteraf ook maken.
Ik was alleen niet zo erg tevreden over hoe het tabblad er uit zag. Ik ben dan maar eens op zoek gegaan in 'bloggerland' en denk dat ik het gevonden heb (tenminste tot ik het in mijn hoofd haal om het alsnog anders te doen, maar dan horen jullie het wel). Je kan nu op de foto klikken om bij de desbetreffende tutorial uit te komen. Lijkt me wel zo handig, wat jullie?

Maar dus...sorry....want ondertussen heeft de fietstastutorial al op 3 plaatsen gestaan. Ik beloof dat ik hem nu (minstens een tijdje) op deze plaats ga laten staan ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten